Vaktmester-ansettelse

På styremøtet i går, 24/8, ble det fattet vedtak om at Sameiet Bergheim Amfi ansetter egen vaktmester på heltid. Dette i henhold til årsmøtevedtak, fra årsmøtet 12/4-11 sak 8 punkt 1. Betingelsene er ihht til de betingelsen som ble lagt frem i saken.

Styret forespurte Trond Heimdal om han var villig til å ta på seg jobben f.o.m. 1/9-11. Dette takket Trond Heimdal ja til.

Vaktmesteren begynner da førstkommende torsdag i stillingen. Den observante leser har allerede nå skjønt at vaktmester Trond Heimdal er samme person som Styreleder Trond Heimdal 🙂

For de av dere som ikke kjenner Trond Heimdal fra før, kommer her noen opplysninger:
Trond er 51 år ung (J) og flyttet inn i Bergheim Amfi 10/12-02, da bygget var nytt. Han (heretter jeg) ble valgt inn i styret på stiftelsesmøtet i okt-02, som styremedlem. Jeg ble etter årsmøtet 2004 innstilt som nestleder i styret. Fra 1/1-06 overtok jeg styrelederansvaret, da sittende styreleder måtte trekke seg av private årsaker. På årsmøtet i april 2006 ble jeg formelt valgt som styreleder i sameiet, og har siden den gangen vært styreleder.

Jeg har i min yrkesaktive karriere jobbet 35 år i IT-firmaet EDB ErgoGroup. Denne jobben har jeg nå (selvfølgelig) sluttet i. Jeg føler selv at jeg kjenner bygget veldig godt og ser frem til å få tatt tak i saker og ting som må gjøres. Bygget vårt er av en slik størrelse at det trengs en heltidsansatt person som kan utføre nødvendig gjøremål, både synlige og ikke minst saker som ikke er så synlige. Jeg legger med arbeidsinstruksen som er utarbeidet for stillingen, slik at alle kjenner til hva som er tenkt utført.

Styret vil selvfølgelig invitere til vår og høstdugnader som før. Den gode dugnadsånden i sameiet skal leve videre. Jeg ønsker også at våre gode hjelpere, “gutta” gjerne fortsetter sitt virke med det de så fantastisk har gjort hittil. Ikke fordi at de skal lette meg for
arbeidsoppgaver og jeg kan sitte og nyte en god kopp kaffe, mens det svetter og sliter, men fordi jeg ønsker at det gode samholdet blant dere, og gjerne hvis det er noen nye som ønsker å bidra, skal bestå.

Håper ikke dette avsnittet misforståes. Min intensjon er at det gode miljøet ikke må svekkes selv om vi får en heltidsansatt vaktmester.

Jeg er avhengig av at dere melder inn saker både til styret, som før, men også saker som går inn under vaktmesteroppgaver, da jeg helt sikkert ikke greier å fange opp alt, så fort som dere i mange tilfeller. Jeg håper på en god dialog og godt samarbeid med alle beboerne i sameiet. Jeg skal i alle fall prøve å bidra med mitt til at dette skal bli meget bra, men jeg er avhengig av dere alle for at saker kan bli fanget opp og utført, så snart det lar seg gjøre.

Bruk gjerne postkasse 130 eller mail (tronheim@online.no) for å melde inn saker. Jeg nås selvfølgelig også på mobilnummer: 91 84 26 55. Men da det i deler av bygget er dårlig mobildekning, for eksempel p-kjelleren, er det kanskje ikke mulig å få svar alltid. Men
legg gjerne igjen en beskjed i de tilfellene.

Håper at jeg har fått informert om det mest vesentligste? Skulle det være noen som savner en eller annen nødvendig info, er det bare å ta kontakt.

Jeg storgleder meg til å ta fatt på oppgaven og tror at dette blir meget bra for bygget.

Med vennlig hilsen
,
Trond Heimdal
Styreleder – og nå også vaktmester